Σάββατο, Ιανουαρίου 21, 2006

...Με ιππεύεις για να νικήσεις, όπως ταιριάζει σε γυναίκα

Κυρία, Εσύ το κατάλαβες· μαγεύτηκα όταν βρέθηκα μπροστά στα εξαίσια παπούτσια σου. Και Σου δηλώνω την ζήλεια μου, που μεγαλώνει όσο περισσότερο τα σκέφτομαι, τα μυρίζω, τα φιλάω, τα λατρεύω. Ζω τη ζωή τους. Τώρα Σου γράφω, όπως μου ζήτησες. Μιλάω εγώ αντί γι' αυτά:

Περιμένω στο υπόγειο της ντουλάπας Σου, ένα ακόμη από τα ζευγάρια σου, που γέρνουμε σκαρφαλωμένα πάνω σε δύο παράλληλες χρυσαφένιες μπάρες, στηριγμένα στα τακούνια μας. Ξαφνικά, άνοιξε η πόρτα και μετά την αρχική λάμψη που μας τυφλώνει, αντιλαμβάνομαι τη φιγούρα Σου και γλιστράω σχεδόν μπροστά στα πόδια σου για να ξεχωρίσω από τ' άλλα και να γίνω το εκλεκτό σου ζευγάρι. Πέφτω μπροστά στα ξυπόλητα πόδια σου, στους μηρούς και τον κορμό, που γέρνει προς το μέρος μας, μπροστά στο ανάγλυφο του στήθους και στο αναποφάσιστο ακόμη πρόσωπο, που τα μάτια του μας επιθεωρούν από πάνω ως κάτω, σαν τα πλήκτρα του πιάνου. Η νευρική μου προσδοκία μεταμορφώθηκε σε αγαλλίαση όταν το χέρι Σου μ' ακούμπησε, μ' έπιασε, με πήγε μέχρι το κόκαλο των παπουτσιών Σου. Τι συγκίνηση καθώς τα πόδια Σου διεισδύουν μέσα μου, κάθονται και με κατέχουν, σφραγίζοντας την ισχύ τους με ανάλαφρα σταθερά αγγίγματα πάνω στο λιθόστρωτο.

Η περηφάνια μου είναι τόση όση κι η επιθυμία μου. Είμαι το βάθρο του αγάλματός Σου, το στήριγμά Σου, ο σκελετός Σου, η ανάπαυσή Σου στη γη. Είμαι το γάντι των αξιολάτρευτων ποδιών σου, η διπλή τους κούνια, η προστασία τους και το στολίδι τους. Τους προσφέρω το καλύτερο δέρμα, το πιο μαλακό, το πιο άξιο για να τα τυλίξει, να τα χαϊδέψει χωρίς γδαρσίματα, που τα δένει χωρίς να τα πιέζει, που τα τυλίγει χωρίς να τα κάνει ν' ασφυκτιούν. Απλώνομαι όσο χρειάζεται για να πατάς άνετα κι αναδιπλώνομαι για να υποταχθώ στην ανάπαυλά Σου.

Θα ήμουν ευτυχισμένο όπως οποιοδήποτε άλλο παπούτσι Σου, ακόμη και το πιο ταπεινό, αφού όλα απολαμβάνουν την ίδια οικειότητα με σένα, όμως έχω την τύχη να σου χρησιμεύω για τις επίσημες περιστάσεις χάρη στο μοναδικό μου σχεδιασμό, το εκλεκτό μου δέρμα, το αξιοπρεπές μαύρο χρώμα μου και το επιθετικό τακούνι-στιλέτο μου. Είμαι ακόμη στη φάση της πρώτης μου ωριμότητας: αρκετά καινούργιο για να με επιδεικνύεις κι αρκετά χρησιμοποιημένο για να έχω προσαρμοστεί στη φόρμα Σου και στα βήματά Σου. Και το αρχικό μου άρωμα -που μοιάζει με εσωτερικό αυτοκινήτου που πρόσφατα αγοράστηκε- έχει κιόλας αναμειχθεί με το άρωμα της σάρκας Σου.

Γι' αυτό με φοράς όπως ο ιππότης την πανοπλία του. Με ιππεύεις για να νικήσεις, όπως ταιριάζει σε γυναίκα. Κι εγώ τότε γίνομαι ο τελετάρχης Σου, εκείνος που ανακοινώνει την επικείμενη άφιξή σου με τις καστανιέτες του τακουνιού Σου να κροταλίζουν. Σηκώνομαι έτσι υπεροπτικά, απειλητικά, κυρίαρχος των τακουνιών, με μια επιθετικότητα που φέρνει πόνο κι αντανακλά στη φτέρνα της σόλας μου. Δεν παύω να συνθλίβομαι, είμαι το εκούσιο θύμα Σου και τότε μου παραχωρείς την απόλαυση να υποφέρω για σένα, να θυσιάζομαι στο βωμό της ισχύος Σου. Προσπαθώ κάθε στιγμή να εδραιώσω τη σταθερότητά Σου πάνω στις βελόνες μου και, μαζί με τον πόνο μου, σε κάθε χνάρι Σου, απολαμβάνω μιαν ανείπωτη χαρά: τη δόνηση του αστραγάλου Σου. Αυτή η απαλή ταλάντευση γεμίζει με χάρη το αυτοκρατορικό κι αποπλανητικό περπάτημά Σου, που 'ναι συνάμα προκλητικό κι επιβλητικό. Τι ακαταμάχητα βήματα δίνουν ρυθμό στον ήχο μου!

Γι' αυτό δεν αλλάζω τη θέση μου για κανένα άλλο παπούτσι, αν και το καλοκαίρι ζηλεύω αυτά που φοράς και παίζουν κατάσαρκα με το κάθε λεπτεπίλεπτο δαχτυλάκι Σου. Για τον ίδιο λόγο, μερικές φορές, για μια στιγμή, θα ήθελα να είμαι τα πασουμάκια Σου, από σατέν και πούπουλο, πασούμια με ψηλά τακούνια, που θα σε πηγαίνουν από το υπνοδωμάτιο ως το μπάνιο και που -σκέφτομαι- θα γεμίσουν ευλάβεια τους εραστές σου. Και πάνω απ' όλα μισώ τις κάλτσες σου, που με χωρίζουν από τα πόδια σου και μένουν πάνω τους αγκαλιάζοντάς τα, μέχρι εκεί που φτάνουν μόνο οι δικές μας φευγαλέες ματιές. Συγχώρεσέ μου αυτή την αναίδεια και μη μου αρνείσαι τη δόξα να σου χρησιμεύω σαν βάθρο και να τραγουδάω με το ενθουσιώδες μου χτύπημα στο έδαφος: τη δόξα αυτών των ευλογημένων σανδαλιών.

Jose' Luis Sampedro, "Ο λεσβιακός εραστής"
(Εκδ. Γκοβόστης, 2001.
Σελ. 117-120 (Τα παπούτσια της Φαρίντα).)


Διαβάστε στο Δίκτυο:
Sex on Legs
Every woman needs a pair of high heels; they are a feminine rite of passage and form part of the essential allure of the femme fatale. [...] Beware, I am taking steps of a different kind "Hi, my name is M-, I am a ShoeAholic".

The High Heel Shoe Mus
eum

Fetbot - High heels: Ladies in sexy high heeled shoes and boots. These links are for the real shoe fetishist.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια γυναίκα με γούνα! Τι ευτυχία να διατάζει!

Ανώνυμος είπε...

Το απόλυτο πόρταλ με Ερωτικές Ιστορίες!!